Minskad förlust för Ryanair

Minskad förlust för Ryanair, eller kanske fortsatt förlust för Ryanair? Ryanair är kanske Europas största lågprisbolag, men antagligen även europas flygbolag med sämst service. För Ryanair är passagerarna gods som ska fraktas från A till B medans andra bolag ser sina passagerare som människor som ska resa från A till B, resa från A till B och veta att man kommer fram till B.

Jag är ingen fan av Ryanair och kommer aldrig bli det, i alla fall inte om de inte ändra synen på sina passagerare.

SVD: Minskad förlust för Ryanair

Minskad förlust för Ryanair

En reaktion till “Minskad förlust för Ryanair”

  1. Jag är skeptisk till att att det verkligen är deras officiella åsikter.
    Jag tror stenhårt på alla lågprisbolag, och att servicebristerna och dess reaktioner är barnsjukdomar som löser sig efter hand som folk vet vad de kan förvänta sig. Jag vill kunna flyga billigt, och korta sträckor som Arlanda-London klarar jag mig utan att betala SAS 1500 kronor extra för kaffet..

Kommentarer inaktiverade.